Przejdź do zawartościPrzejdź do wyszukiwaniaPrzejdź do stopki
Finalizacja zakupu
Łączna liczba pozycji w koszyku: 0. Kwota koszyka: 0,00 zł.Minimum: 100,00 zł

Najczęściej zadawane pytania

Informacje ogólne

Jak założyć konto na nowy.auchan.pl? Czy jest ono niezbędne?

Tak, posiadanie konta jest niezbędne do złożenia zamówienia w naszym sklepie. Założysz je przechodząc do formularza rejestracyjnego i wypełniając wszystkie potrzebne dane. Po chwili, na maila podanego w trakcie rejestracji dostaniesz prośbę o potwierdzenie założenia konta. Po tym, twoje konto na zakupy.auchan.pl będzie w pełni funkcjonalne.


Mam problem z założeniem konta firmowego, gdzie mogę uzyskać pomoc?

Prosimy o kontakt mailowy z naszym działem B2B. Dedykowany pracownik chętnie pomoże Ci rozwiązać wszystkie napotkane problemy. Prosimy do wiadomości załączyć numer NIP, przyśpieszy to proces.


Jak zarezerwować termin dostawy?

Po zalogowaniu, w prawym górnym rogu zobaczyć przycisk “Zarezerwuj przedział” po kliknięciu którego będziesz mógł wybrać dogodny dzień i godzinę dostawy.


Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowych Auchan?

Z procesem składania zamówienia możesz się zapoznać na dedykowanej stronie.


Zamówienia online

Jak anulować zamówienie?

Zamówienie możesz anulować na swoim koncie lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz do nas wysłać maila lub zadzwonić pod 22 444 02 22.


Ile kosztuje dostawa? Jaka jest wysokość opłaty za pakowanie?

Koszty dostawy różnią się w zależności od jej formy i terminu odbioru. Wszystkie aktualne informacje na ten temat możesz znaleźć na dedykowanej podstronie.


Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Minimalna kwota zamówienia, która umożliwi jego złożenie to w tym momencie 100 zł brutto.


Z jakich form płatności mogę skorzystać?

W kwestii płatności współpracujemy z firmą Autopay. Dzięki temu, jesteśmy w stanie zaproponować wszystkie współczesne metody rozliczeń - szybki przelew, Apple Pay, Google Pay czy BLIK. Oczywiście, zawsze możesz zapłacić kurierowi przy odbiorze zamówienia.
Szczegóły możesz podejrzeć na dedykowanej temu zagadnieniu stronie.


Reklamacje i zwroty

Zamienniki - co to?

Mimo naszych najszczerszych chęci, czasami może zdarzyć się tak, że nie będziemy w stanie dostarczyć wybranego przez Ciebie produktu. W takim przypadku, dostaniesz od nas maila z aktualizacją zamówienia w którym w przypadku zamienników lub art. zmiennowagowych znajdziesz wszystkie informacje o zmianach w stosunku do pierwotnego zamówienia.. Zamiennik to produkt który z zasady jest produktem tej samej kategorii, jak ten który zamówiłeś. Przykładowo, zamiast czekolady Wedel, zaproponujemy Milkę a zamiast tuńczyka marki Auchan, tuńczyka Lisner. Oczywiście, zawsze możesz odmówić przyjęcia zamiennika a środki za niedostarczone produkty zostaną do Ciebie zwrócone. Idea jest taka, by zaproponować Ci produkt maksymalnie zbliżony do tego, za który zapłaciłeś.


Gdzie mogę zgłosić problem/reklamację w związku z moją transakcją?

Wszystkie problemy, reklamacje czy zażalenia możesz zgłosić bezpośrednio do naszego Biura Obsługi Klienta, mailowo lub telefonicznie pod 22 444 02 22


Płatność i zwrot pieniędzy

Mam problem z płatnością, gdzie i jak go zgłosić?

Bardzo nam przykro, że natknąłeś się na jakieś problemy. Skontaktuj się proszę z naszym Biurem Obsługi Klienta, mailowo lub pod numerem 22 444 02 22


W jakim terminie dostanę umówiony zwrot środków?

Wszystkie należności staramy się zwracać jak najszybciej. Ostatecznie, nie powinno to zająć dłużej niż 14 dni.


Jestem przedsiębiorcą, czy mogę złożyć zamówienie na firmę?

Oczywiście, zachęcamy do założenia konta firmowego - będziesz mógł podać wszystkie niezbędne do wystawienia faktury dane takie jak numer NIP czy nazwa przedsiębiorstwa.


Chcę regularnie zamawiać w Auchan produkty do mojej firmy, czy istnieje w związku z tym dla mnie jakaś oferta?

Oczywiście, posiadamy rozbudowany program stałej współpracy z przedsiębiorcami, urzędami czy placówkami oświatowymi. Wszystkie niezbędne informacje możesz znaleźć na dedykowanej do tego stronie. Alternatywnie, zachęcamy do kontaktu mailowego z dedykowanym pracownikiem odpowiedzialnym za ten obszar.


Ceny i promocje

Mój kod/kupon nie działa, gdzie mogę to zgłosić?

Tak samo jak w sprawie wszystkich innych problemów, daj nam proszę znać mailowo bądź dzwoniąc pod 22 444 02 22.


Czy istnieje kompletna lista produktów, które aktualnie są w promocji?

Tak, jeśli chciałbyś zapoznać się z wszystkimi produktami które aktualnie przeceniliśmy, zapraszamy do dedykowanej do tego podstrony.


W jaki sposób liczymy Oszczędności?

Oszczędności to Twoje korzyści z każdego zamówienia! Jak je liczymy? W naszym sklepie znajdziesz różne promocje – np. obniżki na konkretne produkty czy tzw. multipaki (np. „3 w cenie 2”; „3 sztuki za 10 zł”).

Niektóre promocje wymagają podania najniższej ceny z 30 dni przed obniżką albo – w przypadku produktów szybko psujących się lub z krótkim terminem przydatności – ceny sprzed pierwszego zastosowania obniżki. Dotyczy to promocji związanych z informowaniem o obniżeniu ceny produktu. W przypadku takich promocji oszczędności liczymy od najniższej ceny z 30 dni przed obniżką/ceny sprzed pierwszego zastosowania obniżki.

Przykład 1: Produkt A oferujemy w obniżonej cenie 80 zł, zaś najniższa cena z 30 dni przed obniżką to 100 zł. Oszczędność to 20 zł.

W przypadku promocji, które nie wymagają podawania najniższej ceny z 30 dni przed obniżką/ceny sprzed pierwszego zastosowania obniżki, oszczędności liczymy od cen regularnych.

Przykład 2: Produkt B oferujemy w cenie regularnej 10 zł za 1 sztukę, ale przy zakupie zestawu 3 sztuk cena zestawu wynosi 25 zł. Oszczędność to 5 zł.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania napisz do nas!


Komfort zakupów

Gdzie mogę zgłaszać ewentualne błędy z działaniem strony?

Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli wszystkie błędy, problemy i ewentualne niedociągnięcia, zgłosisz nam mailowo lub poprzez specjalny formularz.


Jak działają “Kupowane regularnie”?

Funkcja “Kupowane regularnie” jest jedną z nowości na naszej stronie. Pozwala ona na oznaczenie produktów, które (jak sama nazwa wskazuje) chcielibyśmy kupować regularnie. Jeśli potrzebujesz uzupełniać zapasy karmy dla zwierząt bądź tabletek do zmywarki w równych odstępach czasowych, warto dodać je do “Kupowanie regularnie”. Produkty z tej listy zostaną dodane do koszyka zgodnie z zaplanowanym interwałem czasowym. Możesz zarządzać listą produktów kupowanych regularnie z poziomu odpowiedniej zakładki.


Co to są produkty “Ulubione”?

Produkty “Ulubione” to produkty które już kiedyś kupiłeś, albo które dodałeś do tej listy poprzez ikonę serca na karcie produktu. Te produkty będą Ci podpowiadane jako pierwsze w kategoriach oraz wynikach wyszukiwania. Takie podejście, pozwoli Ci szybko odnaleźć sprawdzone produkty i skróci czas potrzebny na zrobienie zakupów. Pamiętaj, że “Ulubione” możesz w każdej chwili edytować w odpowiedniej zakładce.


Oferta i produkty

Gdzie znajdę marki Auchan?

Bardzo nam miło, że nasze marki przyciągnęły twoją uwagę. Możesz je poznać bliżej na dedykowanych do tego podstronach.


Pozostałe

Nie mam dostępu do mojego konta, co zrobić?

Jeśli zapomniałeś swojego hasła, możesz wystąpić o jego odzyskanie. Opcja dostępna jest w górnej części strony po kliknięciu "Zaloguj się" i odszukaniu "Ustalenie nowego hasła” lub bezpośrednio kliknięcie w następujący link: “Ustalenie nowego hasła”. System poprowadzi Cię przez cały proces. Pamiętaj, że zawsze w przypadku jakichkolwiek problemów możesz zwrócić się do naszego Biura Obsługi Klienta, mailowo lub telefonicznie pod numerem 22 444 02 22


Jak zmienić dane na moim koncie?

Po zalogowaniu, w prawym górnym rogu wybierz “Konto” a następnie “Ustawienia konta”. W tej sekcji będziesz mógł zmienić swoje dane, dodać czy edytować adresy dostawy a także zaktualizować swoje preferencje marketingowe.